Till senaste kommentaren

Mina sidor - hjälp när det behövs och smarta funktioner

Mina sidor finns för våra kunder som bor hos oss, hyr lokaler och som köpt bostadsrätt via oss.
Stena Fastigheter
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Här är några exempel på funktioner inne på Mina sidor, för dig som idag hyr lägenhet eller lokal hos oss.

    FÖR DIG SOM HYR LÄGENHET
    Bra funktioner på Mina sidor:

    • Frågor och svar. Som kund får du svar på de vanligaste frågorna som ställs till oss, via Frågor och svar. Du kan läsa i lugn och ro när det passar dig.
    • Mitt kvarter. Här hittar du bland annat information om parkering i ditt kvarter, och var tvättstugan ligger.
    • Serviceanmälan. På Mina sidor kan du ha kontakt med oss genom att lägga en serviceanmälan. Välj först vad ditt ärende gäller i knappmenyn:

      Felanmälan. Ditt ärende kommer till personal i ditt kvarter.
      Mitt kontraktväljer du om du till exempel har frågor om andrahandsuthyrning, då kommer frågan till personal med ansvar för frågan.
      Mina betalningar, väljer du om du till exempel vill skicka in en ansökan om autogiro.
    • Återkoppling. Vi vill att du ska känna dig välinformerad under tiden vi jobbar med ditt ärende. Därför får du digitala uppdateringar på Mina sidor, och du får e-post när något nytt sker med din serviceanmälan. Tänk på att det förutsätter att du har rätt e-post inne på Mina sidor. Du kan själv gå in och uppdatera din e-post.
    • Dialog. Om du behöver komma i kontakt med oss gällande din pågående serviceanmälan kan du uppdatera ditt ärende genom att gå in på pågående ärende, och skriva till oss via Mina sidor - där du också får återkoppling.
    • Chatt. Vi har en chatt, där du kommer i kontakt med vårt kundcenter. Om du inte hittar svaret på din fråga via Frågor och svar kan du chatta med vår kundcenterpersonal. Om det gäller din serviceanmälan har du din dialog direkt i det pågående ärendet, med personal som jobbar med just ditt ärende. Se ovan. Dialog kring serviceanmälan.
    Har du flera ärenden samtidigt?
    Vänligen lägg dem i olika serviceanmälningar, så de kommer till rätt person direkt. På så sätt blir det också lättare för oss att hjälpa dig på bästa sätt.

    FÖR DIG SOM HYR LOKAL
    • Nytt utseende
    • Ärende. På Mina sidor kan du ha kontakt med oss genom att lägga ett serviceärende. Välj först vad ärendet gäller i knappmenyn till exempel:
      Felanmälandå kommer ditt ärende till personal i ditt kvarter
      Frågor om mitt kontraktdå kommer din fråga till personal med ansvar för frågan.
    • Återkoppling. Vi vill att du ska känna dig välinformerad under tiden vi jobbar med ditt ärende. Därför får du digitala uppdateringar på Mina sidor, och du får e-post när något nytt sker med ditt ärende. Tänk på att det förutsätter att du har rätt e-post inne på Mina sidor. Du kan själv gå in och uppdatera din e-post.
    • Dialog. Om du behöver komma i kontakt med oss gällande din pågående serviceanmälan kan du uppdatera ditt ärende genom att gå in på pågående ärende, och skriva till oss via Mina sidor - där du också får återkoppling.
    Har du flera ärenden samtidigt?
    Vänligen lägg dem i olika ärenden, så de kommer till rätt person direkt. På så sätt blir det också lättare för oss att hjälpa dig på bästa sätt.

    Stena Fastigheter
    Bästa svaret
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.