Hur gör jag en serviceanmälan/felanmälan?
Jag har frågor om något i lägenheten eller fastigheten som behöver åtgärdas, eller jag har en fråga gällande mitt boende som jag inte hittar svaren på här på Frågor och Svar. Hur gör jag en serviceanmälan?
Följ inlägget
19
följare
Där ser du också status på dina ärenden och kan komplettera ditt ärende eller skicka en fråga till den person som jobbar med ärendet genom att klicka på Komplettera och svara (i ditt pågående ärende).
När du gör en serviceanmälan på Mina sidor går ditt ärende direkt till rätt person, vi återrkopplar till dig inom två arbetsdagar.
De går också att ringa in sin serviceanmälan.
Om du råkar ut för ett akut fel i din lägenhet, i fastigheten eller i lokalen du hyr av oss utanför kontorstid, kan du ringa till jouren. Journummer för just ditt område hittar du i ditt trapphus eller här på webben.
Vad är ett akut fel?
Till akuta fel räknas t ex vattenläcka, stopp i avlopp och elfel, det vill säga allvarliga och akuta fel som inte kan vänta till nästa vardag.