Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur gör jag en serviceanmälan/felanmälan?

Du kan enkelt logga in på Mina Sidor och göra din serviceanmälan/felanmälan. Där ser du också status på dina ärenden.

Så fort vi mottagit din felanmälan lägger vi upp ditt ärende i vårt system, vi tar kontakt med dig inom två arbetsdagar.

Om du råkar ut för ett akut fel i din lägenhet, i fastigheten eller i lokalen du hyr av oss utöver kontorstid, kan du ringa till jouren. Journummer för just ditt område finner du här på vår hemsida.

Vad är ett akut fel?
Till akuta fel räknas t ex vattenläcka, stopp i toalett och elfel, det vill säga allvarliga och akuta fel som inte kan vänta till nästa vardag.

Med vänliga hälsningar
Stena Fastigheter Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Men den fungerer inte
    Britt-Marie
  • Hej Britt-Marie,
    Tack för ditt mail!

    Vad vi kan se i systemen så kommer det in Service-anmälningar hela tiden så det är något med ditt konto eller dator som gör att du inte kan logga in och göra en service-anmälan. Ditt användarnamn är ditt personnr och du kan beställa ett nytt lösenord genom att klicka på "Glömt lösenord".

    Har du problem med inloggningen på Mina sidor kontakta gärna vår växel så hjälper de dig. Du når dem på 0752 41 50 00  

    Ha en fin dag!
    Vänliga hälsningar
    /Stena Fastigheter

    Stena Fastigheter

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.