Till senaste kommentaren

Hur gör jag en serviceanmälan/felanmälan?

Det här hänt något i lägenheten eller fastigheten som behöver åtgärdas, eller jag har en fråga gällande mitt boende som jag inte hittar svaren på här på Frågor och Svar.

Hur gör jag en serviceanmälan?


Stena Fastigheter (Uppdaterad )
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Du kan enkelt logga in på Mina Sidor och göra din serviceanmälan/felanmälan. Där ser du också status på dina ärenden. Så snart vi har mottagit din serviceanmälan lägger vi upp ditt ärende i vårt system, vi återrkopplar till dig inom två arbetsdagar.
    De går också att ringa in sin serviceanmälan.

    Om du råkar ut för ett akut fel i din lägenhet, i fastigheten eller i lokalen du hyr av oss utöver kontorstid, kan du ringa till jouren. Journummer för just ditt område hittar du i ditt trapphus eller här på webben.

    Vad är ett akut fel?
    Till akuta fel räknas t ex vattenläcka, stopp i toalett och elfel, det vill säga allvarliga och akuta fel som inte kan vänta till nästa vardag.


    Stena Fastigheter
    Bästa svaret
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.